|

POST

+3

Traveling to Wal-Mart...

Ok soooo we live out here in the middle of nowhere.... the nearest Wal-Mart is actually 3 hours away....so when we do get to go it is always a trip.... We leave at the crack of dawn.... and drive either north or south for the three hours.. this is really an iteresting thing again two lane roads for a far as you can see. Cars attempting to make the same trip falling right and left. Mini vans dropping like flies.... yes it is an undertaking... So if we go south to a delightful place called Pahrump... yeah... that place is so special there are more bitter people down there then I think any where on the planet. Hoverounds with bumperstickers and American flags on them.. even in the winter it is about 80 degress... Ha Ha now if we go north we go into the town of Fallon.. not too bad of a place actually... it is nice but again the people know you are not from there kin of like a stepford place. Yeah it is a pretty good place and traveling there is much like one of those road trips on TV never too much of a dull moment.

Options
| Cancel

BBBrhatt ranted 8 years ago.
Rant viewed 93 times.

11

 comments for this rant

Please log in or sign up before commenting

+1
anonymous commented on this rant 8 years ago.

HAHA. Mini vans dropping like lies....I just imagined that literally happening as you drove down that two lane road. But wow, driving 3 hours just to go to Wal-Mart...that's very hard to imagine.

+1
DV8-DX-pected commented on this rant 8 years ago.

Um ... Did somebody say, "PORSCHE?"
I take it back! Perhaps you're NOT so bored!!
Are you refurbishing? What year/ model???

+1
DV8-DX-pected commented on this rant 8 years ago.

Um ... Did somebody say, "PORSCHE?"
I take it back! Perhaps you're NOT so bored!!
Are you refurbishing? What year/ model???

+1
DV8-DX-pected commented on this rant 8 years ago.

1970- Porsche 914?! VERY COOL!! And pleeeze!! A Porsche CAN NEVER be accurately compared to a VW!! They're just jealous! =-)
I've got a '56 Buick Special. Not considered quite as cool as a Porsche, LOL, but it's pretty cool! It's in perfect condition- not a single dent or scratch. Gotta admit though, as much as I would LOVE to say that I restored it myself- I can't. LOL. I bought it. So, I'm what you would call a POSER!! LOL. It was restored to it's original stock appearance. The guy who restored it sold it at a great price because he had to move out of state. So, I got lucky :-)
I Love classic cars! Of course, I only drive it to and from shows and occassionally cruise around in it. But predominately, it sits in my garage and I wipe it down with a diaper every so often! LOL!! It's been in the papers twice since I purchased it, and a few times before I owned it. My pride and joy (tear)!

Well, when you finish her up, I hope you plan on showing it! It would be a shame to work so hard on it and not share it with others =-)

Good luck with that. Hope it turns out EXACTLY the way you envision it ;-)

+1
anonymous commented on this rant 8 years ago.

Why don't you just buy stuff online and save yourself the hassle?

edit:

Or have it delivered or something.

+1
anonymous commented on this rant 8 years ago.

LOL! Judging by your previous posts and by the look of your pic, I'd say you're bored as Hell out there. The area that you live in might just not suite your personality!

+1
BBBrhatt commented on this rant 8 years ago.

Wow!!!! an old Buick huh? THose were totally cool... I helped restore a few of those... Does it have the straight 8?

+1
Calai commented on this rant 8 years ago.

WOW.

+1
BBBrhatt commented on this rant 8 years ago.

it is a 1970 914 (Ok so many people think they are VW's) BUT!!!! It handles better than most 930's I am restoring it but I have a newer engine for it and it is a 2.0 so I am customizing the exhaust... and finishing the replacement of the side rails. so it will be around for a while...

+1
BBBrhatt commented on this rant 8 years ago.

Ha Ha yeh... it is kind of boring sometimes.... but there are a few things we cn do drive over to Bishop California and watch grass grow.... Nah actually it is a pretty cool place to be... and if I could just have a few more hours during the day I could finish my Porsche.....
lol

+1
BBBrhatt commented on this rant 8 years ago.

Well it is true Pahrump is around 187 miles away and fallon is about the same..LOL Well buying stuff online is a great Idea if they would deliver it to your house. I ordered a part for my Audi three weeks later a guy who lives across town came to my house and said did you order an Audi part? I said yes about four weeks ago... well my kid came over to your house and picked up the package about two weeks ago and so I am bringing it back to you..Ha Ha we also do not have Postal delivery here we all have mail boxes... at th post office... well that is a whole other rant in its self....Ha ha